مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 20:002020-05-12ورزشي

نگاهی به مستند «بر اثر زلزله»| نمایش اراده جهادگر فقید رودبار


«بر اثر زلزله» به عنوان یک مستند، شروع بسیار خوبی دارد؛ صدای گزارشگر فوتبال از مسابقات جام جهانی 1990 که اشاره به همزمانی زلزله رودبار با این رویداد خاطره انگیز ورزشی دارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، مستند بر اثر زلزله را نمی شود فقط روایت تلاش ها یا شخصیت مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی دانست.

این مستند همان طور که از نامش پیداست می خواهد اراده، روحیه جهادی و معجزه ای را روایت کند که توانسته از دل ویرانی، فقر و محدودیت ها، آبادانی، امید و زندگی را بیرون بکشد.

سازندگان مستند در واقع خواسته اند معنا و مصداق های روحیه و اقدام جهادی را به تصویر بکشند و برای این مهم با خوش سلیقگی سراغ شخصیتی رفته اند که زندگی، مرام و افکار و اندیشه هایش، مصداق منش و روحیه جهادی است.

بر اثر زلزله به عنوان یک مستند، شروع بسیار خوبی دارد.

صدای گزارشگر فوتبال از مسابقات جام جهانی 1990 که اشاره به همزمانی زلزله رودبار با این رویداد خاطره انگیز ورزشی دارد، مخاطب را یکباره به فضا و حال و هوای سال 1369 می برد.

این شروع خوب به شما نوید تماشای مستندی پرانرژی و تماشایی را می دهد تا متوجه شوید قرار است در دقایق پیش رو اثر و روایتی نسبتاً متفاوت در باره زلزله رودبار را ببینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مستند «بر اثر زلزله»| نمایش اراده جهادگر فقید رودبار

نگاهی به مستند «بر اثر زلزله»| نمایش اراده جهادگر فقید رودبار